毛头小Zi

kiiara – Feels -

sweetest:

「这首歌有毒」

声音旋律绝配,令人沦陷,歌曲来自2015-08-10专辑。

 

歌词:

And I got way too many feels,
各种感觉纠缠不清
way too much emotion
太多强烈的感情
I don't even know what's real,
模糊了虚实的界线
I just say fuck it, keep on going
我想抛下这些不管
And I get deeper, I get deeper,
可却越陷越深
yeah I feel I'm rolling
我感觉身体里翻江倒海

I can see you, yeah I see you
我看到了你的脸庞,如此清晰
I don't know I think I'm rolling
我有点头脑混乱,身体里有某种躁动
Yeah it's way too many feels
各种感觉纠缠不清

way too much emotion
太多强烈的感情
I don't even know what's real,
模糊了虚实的界线
I just say fuck it, keep on going
我想抛下这些不管
And I get deeper, I get deeper
可却越陷越深

yeah I think I'm rolling
我感觉身体里翻江倒海
I can see you, yeah I see him
我看到了你的脸庞,还有他
I don't know I just keep on going
我没主意了,试图不去想
And I got way too many feels,
各种感觉纠缠不清

way too much emotion
太多强烈的感情
All this Xans inside my body,
这些因子在我的身体里折腾
I say fuck it keep on drowning
我想抛下这些不管
You can bring a juice I'll match you
你可以让我喝下毒药
Yeah you mix it, pour the potion
你亲手炮制的毒药,带着魔力

I don't know who you are,
我已经认不出你
but I'd dive into your ocean
沉溺于你的眼眸
Yeah you say you smoking grams,
你好像吸食了我的魂魄
I'm smoking into the Grammys
我已经神志不清

You say you got them bars,
你就像毒药
but all I see is candy
但对我来说却比蜜糖还要甜美
Still you came through so low-key,
你默默走来
think you understand, I don't know me
你看穿了我,而我却云里雾里
Still I get along with your best friends,
我跟你的狐朋狗友混在一起
even better with your family
竟有种归属感

I got way too many feels,
各种感觉纠缠不清
way too much emotion
太多强烈的感情
I don't even know what's real,
模糊了虚实的界线
I just say fuck it, keep on going
我想抛下这些不管
And I get deeper, I get deeper
可却深陷其中

yeah I think I'm rolling
我身体里在翻江倒海
If you see him, yeah I see him
我看见了你的脸庞,看见他
I don't know I just keep going
我没主意了,试图不去想
Yeah I have way too many feels
太多感情纠缠不清

way too much emotion
太多强烈的情感
I don't even know what's real,
模糊了虚实的界线
I just say fuck it, keep on going
我想抛下这些不管
I got all I need,
我得到了我想要的
you don't know what I mean
你不懂我的意思
Yeah we pour up 'til we go up
我们喝到醉成一滩烂泥

And I got way too many feels,
被强烈的情感冲昏头脑
not enough to forfeit
但还不至于丧失理智
So many fuckin' bands,
去他妈的
so you know we finna blow it
我们可以抛弃一切
We be faded when I'm sober,
醉生梦死
sober when I'm faded
虚实混淆
Over scrutinized by all your counterparts
满脑子都是你
there's no debating
没人与你媲美

You say it's cause they jaded,
你说,人们已经厌倦了
yeah they jealous that I made it
嫉妒我来去自如
Do you remember that first time
你记得我第一次
I missed you in the basement?
在地下室遇到你吗

Back when we really didn't known it,
当时你我都没意识到
we were searching for some
我们都在渴望某种感觉
Now they pay full advance,
现在这感觉来了
and there ain't no fucking discussion
去他妈的

At the stage they jumping because it's like that
人们在舞池扭动
You see all these checks
你看那些脸庞
and now your girl ain't even write back
这个女孩会离你而去,再无音讯

You drink all my rose,
你看到我脸上的红晕
and you know what to do
清楚该干什么
Someone dropped up a dose,
就像一剂迷魂药
so we finna get screwed
最后我们都一团糟

You know I got like way too many feels,
太多感情纠缠不清
way too much emotion
太多强烈的情感
Don't know how to make you feel
不知如何表达

but I'm sorry bitch I'm flowing
我现在有点飘飘然
You know I just drop top in that coupe, zoom,
倒在沙发上
don't know where you been at,
无力寻找你
true, now I'm searching for who,
说真的我在找谁
you, yeah I'm coming right back
应该是你吧,我马上就回来
And I got way too many feels
太多感觉纠缠不清

Way too many feels
太多强烈的情感,已经模糊了虚实的界线

评论

热度(113)